Friday 16 March 2012

bila cinta KITA tak berbalas ?

salam ..

hari ni aku nak share satu pandangan dengan korang .. tajuk entri aku kali ni memang simple , "BILA CINTA KITA TAK BERBALAS" .. haha kasi gempakk sikit kan ?? . aku sebagai seorang blogger perempuan , amat memahami perasaan perempuan2 diluar sana yang mencintai seseorang tapi malangnya cinta tak berbalas . sakit kan rasanya ?? haha aku rasa sakit jugak , sama cam kamu , tapi ingat , mungkin orang tu bukan yang terbaik untuk kita . kalau kita still teruskan jugak mungkin hati kita akan sakit berganda-ganda . so , better kita lepaskan dia awal-awal supaya kita tak rasa sakit kemudian hari . lekk la , ingat kata-kata ni , KUMBANG BUKAN SEKUNTUM (aku tahu kamu suka manusia , bukan kumbang) , kalau dia tak suka kat kita , baik angkat kaki cepat2 dan cari someone yang lebih terbaikkkk daripada lelaki tuu . okey gurls , jangan tunjuk yang kita ni lemah bila cinta ditolak , sebab ianya 1 ujian yang pahit (kopi lagi pahit nyah!) yang perlu kita hadapi supaya kita lebih berhati-hati dalam memberi hati pada mereka yang mengerti . jangan mudah mengalirkan airmata kamu wahai perempuan2 sekalian dan jangan cuba2 nak bunuh diri sebab cinta . cuba bersikap lebih matang sikit . ingat , kalau kamu bunuh diri , kamu yang rugi and sah2 lah lelaki tu yang hidup senang-lenang . kalau kamu terus menagih kasih pada yang tak sudi , hah memang bodohlah (maaf terkasar sikit ) kamu sebab lelaki akan mengambil kesempatan diatas kelemahan kamu . dah tahu lelaki tu tak nak kat kita , jangan menunggu dia lagi .


p/s: SINGLE itu lebih baik kan :))

No comments:

Post a Comment