Wednesday 14 March 2012

wah , lame dah rase tak update blog ni . sebenarnya aku rasa nak delete je blog ni , nak bagi terhapus semua luahan aku dulu tapi sayang ler plak sebab susah woo nak buat , berbelit-belit cam samy vellu .. o0ppss ! sori samy. hakhakhak .. sebenarnya banyak kes yang berlaku sejak blog ini diciptakan . aku sedar blog aku ni dah beberapa kali bertukar nama , nak bagi kena dengan jiwa tapi sekarang aku rasa aku lebih suka gunakan nama aku sendiri . well , mungkin itu yang terbaik bagi aku dan seseorang tu . aku tak nak nanti hubungan diorang renggang disebabkan blog aku ni .. adehh , nasib badan aku lah sebab PERNAH 'tersukakan' pakwe dia tu . hahaha sori kawan . aku dah tak suka lagi kat pakwe kau tu . and aku jugak selalu doakan korang bahagia bersama . aku tak berdendam taw dengan korang sebab aku sedar cinta tak perlu dipaksa . kau jaga dia dengan baik-baik ek , sebab dia pernah jadi kawan aku dulu . entah macam mana la boleh renggang hubungan persahabatan kami ni . haiyaaa .. tapi tak kisahla macam manapun asalkan aku dah dapat terima kau dengan dia . sumpah , aku dah takde sikit pun perasaan kat pakwe kau . kau boleh hidup tenang la lepas ni dengan dia and aku terpaksa tahankan diri aku beberapa bulan je lagi and pastu aku dah takkan mungkin muncul depan korang lagi .. wahh ,, tak sabar rasanya aku nak pergi jauh-jauh dari hidup korang supaya nanti kau tak tersalah anggap lagi .. :)))

No comments:

Post a Comment