Thursday 13 September 2012

Lelah langkahku


Aku hanya bebayang hitam
Yang tak pernah kau pedulikan ..
Aku hanya ingin buat kamu terindah dalam hatiku ..
Sepertinya aku tak mampu buktikan apapun kepadamu ..
Kerana bias matamu semakin tertutup ..
Sia-sia sudah harapanku ..
Aku lelah dalam cerita ini ..
Ku mohon berikan episod terakhir untukku ,
Karena derita kurasa perasaanku terhadapmu ..
maafkan aku yang mencoba untuk mencari celah dalam hatimu ..
Yang mungkin telah terkunci untukku ..
Maafkan egoku, yang tak mengerti perasaanmu ..
Karena semakin berat kaki ini tuk melangkah… Meraih cintamu ..
Bukan maksud hati untuk sakitimu ..
Kerana kamu pernah jadi inspirasi terindahku ..
Nafas perjuanganku telah temui titik lelah
Maafkan aku ..
Aku tak sekeras yang kau kira ..
Kuakui kau mampu membakar aliran darahku ..
Tapi kenyataan kau tak seindah yang kukira ..

No comments:

Post a Comment