Friday 3 February 2012

insan yg lemah

pergilah sayang
walau aku tahu kau terlalu berharga untuk aku
walau aku tahu betapa pentingnya kau buat aku
walau aku tahu indahnya hidup aku bila bersama kau
tapi aku juga tahu bahawa kau sudah ada yang punya ..

jadi aku tegaskan pada hati
lupakan kau yang selalu memberi makna
bencikan kau yang tak pernah memahami
buangkan kau dari hati agar dapat tersenyum kembali
tapi terlalu sukar kerana nama kau meliputi seluruh hati yang terluka ini ..

 . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . .. . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . .. . . . . . .. . . .. . . . . . .. . . . . . . . . . . . .

aku benci dengan diri aku ini
aku benci dengan hati yang lemah ini
hati yang merindui manusia itu kembali dalam hidupku
hati yang bagai dihiris belati tajam setiap kali mendengar namanya disebut
hati yang menangisi pemergian manusia itu sejak hari pertama dia melangkah pergi
tapi apa yang boleh aku lakukan ??
hanya menghantarmu dengan pandangan sayu ..

No comments:

Post a Comment