Thursday 16 February 2012

setia pada yang tak sudi_

betapa bermaknanya awak dalam hidup saya,,
sehingga setiap detik yang berlalu ,,
nama awak masih kekal dalam ingatan saya ..
andai awak bahagia hidup tanpa saya ,,
saya terpaksa jua melangkah pergi ..
saya sedar dimana letaknya saya dimata awak ..
mungkin tanpa saya awak lebih bahagia dan bisa tersenyum lebar ..
demi kegembiraan awak ,,
saya rela undur diri ..
 saya akan pergi biarpun saya tak berdaya melakukannya ..
saya tak mampu bertahan lagi ,,
mencintai awak sesuatu yang menyakitkan ..
menunggu awak sesuatu yang menyeksakan ..
bila saya mula nekad untuk pergi ,,
api cinta yang pernah membara untuk awak akan saya padamkan ..
takkan ada lagi istilah pencinta setia bila awak mula membiarkan saya pergi .. :((

No comments:

Post a Comment